22.2.09

kEte abAhku kEne cUrik

aku plan nak bgn lambat ahad nih coz semlm pun tido lambat. tgh best2 tido dlm kuL 8 umi kejut... kEte abAh kEne curik. tErus cargAs jerk aku bgn iLang dah ngntUk semuA. aku igt kan kete tuh ilang kt time kt umah sebb kete tuh parking kt luar jerk rupe2 nyer ilang time diaorg gi pasar pagi td... wah sungguh cekap itu pEncuri. diaorg balik umah mkn n tenang kan diri n letak brg2 beli kt pasar then kuar balik wt polis report adik aku lak kuar gi cari kete maner lah tau kot kot jumpe ker kan aku pun nak ikut gak tp disuruh duk umah sbb kunci umah pun ader gak dlm kete tuh huhuhuh takut gak duk umah sorang2 then aku gune mangga lain utk kunci diriku dlm umah. skali tuh adik aku call bg tau kete dah jumpe kt stesen caltex dekat gak ngn umah... alhamdulillah. mungkin kete tuh dah tak bley jln kot sbb abah ader pasang alarm... dlm mase beberapa minit kalau tak scan card yg ader tuh kete tuh akan automatic stop or paling jauh pun bley jln 1km jer alhamdulillah... brg yg ilang kt dlm kete tuh radio, bateri kete, smart tag n ntah ea huhuhuh nasib baik sport rim tak amek pasnih aku mesti saiko giler ngn keselamatan keter aku huhuhhu
sekian

4 comments:

  1. nasib baik jumpe balik eh keta bapak ko. scan card ape tu weh? bleh pasang kat keta aku nanti. ngeh2

    ReplyDelete
  2. oit..ni ha aku br kumen..suria toh mukn aku:p kehe..aku nk beli padle lock sbaik dpat gaji..nk mati gaknye pcurik2 nih..mutonk tgan br tau..

    ReplyDelete
  3. tuh lah aku dah pasang dah td huhuhu kene pakse pasang td gak

    ReplyDelete
  4. hah! takot nye..
    kurang asam tol pencuri ni !!!

    ReplyDelete