17.4.10

hAir cUt

bOdo Lah intErnet umah aku lembab btOL!!!!! hahaha
CAntik... semua org nak cantik... aku as usual ngn semAngt tahi ayAm hahaha... skng nih dlm usaha nak cantik kan kulit muka... pastuh nak kEmpis kan pErut... time igt baru lah terhegeh hegeh nak excercise time tk igt buat dek jek. muka nih lak baru rajin ari2 pakai bedak sejuk tp arini dah masuk 2ari lupe (malas sebenarnyer)... skang nasib baik dah pakai tudung kalau tak duit aku abes kt salon buat rambut rebonding lah, steam lah gunting camnih lah iron lah... skang senang pakai tudung tp walaupun pakai tudung tetap beriye nak gunting rambut berstyle tp biler duk umah ikat gitu gak dah takder style kan bazir name nyer tp kepuasan tuh penting... memang tak dinafikan nafsu aku memang byk n aku ske abes kan duit aku dgn care cmtuh... kalau duit aku byk ntah aper lah yg aku buat huhuhuhu
aisha aisha aper nk jadi dah
td dok belek2 kt internet ader satu hair cut yg menarik. mcm nak cut rambut camnih tp tak tau lah jadi ker tak huhuhu blum cuba lum tau kan! k lah sampai sini jer nak mencoret.




nih lah hair style dia diberi name the shag huhuhu agak2 kene ke? hahaha

No comments:

Post a Comment